深海の温泉

レクとか呼ばれてた人の温泉

桜吹雪が舞うブログパーツ

ブログパーツもガジェットギャラリー

From worthless daily life

The roof of certain downtown and a certain building


There was you there
 
 
 
I wonder if you remember me or not.

 
No, I may not understand even that there was rather me


 
Well, for you I 
 
 
Because there is not even a mere everyday part 

 

 
 
(とある街中 とあるビルの屋上)
 
(そこに貴女は居ましたよね) 
 
(あなたは私のことを覚えているでしょうか)
 
(いや むしろ私が居たことさえ分からないかもしれません) 
 
(だって 貴女にとって私は) 
  
(ただの 日常の一部ですら 無いんですから)  
 
 
 
 
 
 

くだらねぇ日常から